2010. január 6., szerda

Virág fantázia I.


Mivel a játékomnak vége, de a kép még nem készült el, ezért most ez lesz a folytatás címe: Virág fantázia! Elég lassan haladok, mert nem könnyű számolni a virágoknál, mivel nagyon kicsi az árnyalatok között a különbség. Nem szeretnék bontani, inkább lassítottam, március elejére szeretném már keretbe látni. Addigra talán kész lesz. A kontúrozástól félek egy kicsit, mert amikor a virágangyalkát varrtam, megtapasztaltam, hogy az sem könnyű, hiába néz ki annak!

6 megjegyzés:

tipikos írta...

Nagyon tetszenek a munkáid! Olyan gyönyörűek, mindig irigykedem, hogy én miért nem tudok ilyen szépeket! Ezért Latinkát szoktam "zargatni", ha ilyesmit szeretnék magamnak vagy ajándékba! :o)))

Marika írta...

Nagyon szép !:)
Na nem ám egy kis kontúrtól
félsz !
Te azt is akadály nélkül fogod megoldani .

rozandi írta...

Szerintem nagyon szépen haladsz vele! sajnos a játékról lemaradtam, mert ire hazaértem, a számomra hiányzó szó is megszületett. ez az átka, ha valaki későn ér haza... Gratulálok a nyerteseknek!

Ili írta...

Látom most már én is! Gyönyörű lesz. Kíváncsian várom a képet!

Shushanna írta...

Körülnéztem Nálad, sok-sok szépet láttam! Én is örülök, hogy közöttetek lehetek!

Névtelen írta...

olvassa el az egesz blog, nagyon jo