2010. január 23., szombat

Bamakó helyzetjelentés

Ez nem sajnos a mai eredmény, mert egy kis fáziskéséssel jönnek a kősivatagból a hírek!

Peti a sivatagból:


át az Atlaszon, kökemeny 400 km szerpentin offroad szakasz volt a mai.
A látvány lenyügöző, de kirazta belolunk a lelkünket. Már könyörögtünk
20 meter egyenesert. Hányingerrel küszködtünk, ingerültek voltunk,
egy-egy apró hiba is mutatkozik a kocsin, de töretlenül megyünk előre.
A köv napok a kritikusak. Törtennek furcsasagok bizonyos pontok
elbiralasaval kapcsolatban, de jóban vagyok a versenybírokkal, nem
lesz gond. Bár már rég ki kellett volna zárni két csapatot súlyos
sebesség átlépés miatt. Mindegy. Megyünk, harcolunk, nyerünk! Ma
történt egy vicces. Miközben Laci már 3 órája vért izzadva kereste 500
méterenként az ösvényt, hogy merre lenne érdemes menni, egyik
kanyarban felkiálltottam: Ne arra, te barom! Miután megfagyott a
levegő, felnéztem, és kitört belőlem a röhögés, hiszen nem a Lacinak
szántam, hanem a nadrágom szárának, amit éppen egy tépéssel próbáltam
afrika-kompatibilissé tenni, de rosszfelé indult a szakadás :) Ma
éjszakára talaltunk egy szallónak hasznalt bungalló sort, ahol ilyen
sárból és szalmából tákolt házikókban alhatunk. Africa feeling rulez!
:) Bár a Glóbusz gombapörköltkonzervje kicsit rontott az összhangon.
Na jóéjt! Peti

Novák Kati:

Ma reggeli friss hír, a homokdűne vezet 6 ponttal! Tomi SMS-ezte most reggel Novák Kati


A Snickers oldaláról:

A 2010-es Budapest-Bamako január 21-i eredményei:

1. #60 A www.homokdune.hu

bemutatja (736 pont)

2. #23 Green Network (728 pont)

3. #70 We solve it_2 (714 pont)

4. #59 We solve it_1 (713 pont)

5. #1 Raid Adventure Team Slovakia_1 (703 pont)

http://bamako.lusteenet.hu/

2 megjegyzés:

Frivolina írta...

Ez egy olyan erőpróba, amit én el sem tudok képzelni:)

Lonci (Győr) írta...

Igen, nem csak erőpróba a fizikai értelemben, de lelki is. Azért nagyon sok jó is van benne, rengeteg élmény.