2009. május 3., vasárnap

viragangyalkam


kesz lettem jelentemes anyaknapi viragom:-)))

7 megjegyzés:

Silerika írta...

Kedves minta, szépen elkészítetted, gratulálok Te "angol lady"!

Kaoka írta...

De édes lett! :)

Panti írta...

Nagyon aranyos, szuper gyors vagy.

Lonci (Győr) írta...

Igen ez nagyon megtetszett nekem is, ezert kezdtem ezzel, meg lesz nehany, de sokkal lassabban fognak elkeszulni. Otthon mar var a munka, kevesebb idot tudok a x szemesre is es a tobbi hobbimra forditani.
Jolesik, hogy figyelemmel kisertetek szuleteset.

maca írta...

Jaj, de kis helyeske lett, lesznek testvérei is?

Lonci (Győr) írta...

Maca!
Igen lesznek, csak ok sokkal lassabban fognak megszuletni, mert sokkal kevesebb idom lesz

Kriszta írta...

Köszönöm szépen, hogy nálam jártál és a kedves szavaidat is. Nekem meg a hímzésed tetszik nagyon, ez az a kategória amivel én nemigazán foglalkozom. De a te hímzésed annyira aranyos, kedves, szép, hogy szinte kedvet kapok hozzá én is :)