2011. február 19., szombat

Újra gépi hímzés


Újra elővettem "Jolánt" a hímző gépemet!
Sajnos mostanában elég sok bajom van a gépemmel, egy ideig szépen dolgozik, aztán meg váratlanul alulra összeszedi a szálat és töri a tűt. Ennek nem örülök, mert nem csak a tű törik, hanem a hurokfogó is sérülhet.

Olajoztam, tűt cseréltem, feszességet állítottam, amit csak lehetett megtettem, mégis. Azt is megtettem már, hogy alulra is ugyanazt a cérnát raktam mint amit felülre, beállítottam hozzá újra a szálfeszességet, de ez sem segített. A macinak a kosarát ki is kellett hagynom, mert amikor ráhímez a már hímzett felületre, nem akarja visszaengedni a tűt sem. Már alapjáratban fejeztem be a hímzést, ugrásra kész, hogy le tudjam a gépet állítani.

2 megjegyzés:

Jutus írta...

Jajj de kár hogy ennyi gond van vele,pedig nagyon aranyos a kismackód!!!:))

Babi néni írta...

Biztos vagyok benne, hogy te kitakarítottad, de azért leírom, hogy nekem akkor csinálta ezt a hímzőgépem, amikor egy szál cérna beleszorult a bobin mellé. Én kis hülye szerelőt hívtam hozzá és tök égés volt, hogy tulajdonképpen csak azért jött, hogy rendesen kitakarítsa a gépet. :o(