2010. február 6., szombat

Díjat kaptam

Jutustól kaptam egy díjat! Nagyon meglepett vele:-))) Köszönöm neki! Köszönöm azt is, hogy figyel rám és hozzászól, bejegyzéseket ír!

És akkor jöjjön a játék szabály: 1. Meg kell köszönnöm a díjat annak, aki gondolt rám és küldte.
2. A logót ki kell tennem a blogomba.
3. Be kell linkelnem azt, akitől kaptam.
4. Írni kell magamról 7 dolgot.
5. Tovább kell adnom a kitüntetést másik 7 blog társamnak.
6. Be kell linkelnem őket.
7. Megjegyzést kell hagynom náluk, hogy tudjanak a díjazásról.

Most eleget téve az előzőleg kapott díj játékszabályainak is amit Frivolinától kaptam januárban, bár külön kellett volna tudom, de sokfelé kellett figyelnem, mint tudjátok!

7 dolog rólam!


1. Család centrikus vagyok, anyatigris: nem tűröm, hogy bárki bántsa gyermekeimet, szeretteimet, szóval, tettel vagy gondolatban, mert meglátom azt is!
2. Nagyon sokféle kézimunka érdekel, mert így változatos!
3. Amit AKAROK, csupa nagy betűvel, véghez is viszem.
4. Szeretem a kihívásokat, de csak azt veszem komolyan, ami érdekel is.
5. Tiszteletben tartom mindenki hovatartozását, bizonyos témákban
nem vagyok vitapartner!
Ezt családon belül is betartom!
6. Nagyon jó dolog az internet, hisz XXI.század van, ha minden igaz, de szeretem a régi értékeket is, magam módján ápolom, raktározom és elő veszem, ha olyan a kedvem!
7.Lelkizős is vagyok, bánt, ha valaki akaratlanul is, de megbánt, de ha ok nélkül és nem beszéljük meg, nagyon rosszul tud esni!


2 megjegyzés:

F.Gina írta...

Gratula ! És hol vannak a díjazottak ? :))

Mehike írta...

Eztet mind tanusíthatom:-)))