2009. június 8., hétfő

haza értem





Tegnap este hazaértem Rácalmásról, zuhógó eső kísért végig! Bábolnánál hagyta abba, illetve itt nem esett már. Kivételesen majdnem mindennel (táskákkal nem) elkészültem. Mutatom is, mi az ami lelkesedést adott, mert tudva levő rólam, hogy táborokban nem igazán szoktam varrni, legfeljebb 1 db-al leszek kész. Oda inkább beszélgetni feltöltődni szoktam menni. De most, Minden megvolt: ez is, az is. Nagyon jó társaság, nem utolsó sorban a jó szervezés, jókedv:-)))

9 megjegyzés:

Helen írta...

Jaj, de ügyi vagy! Ilyen sok mindent ilyen kevés nap alatt! A szervezésnél Ritában nem lehet csalódni!

Jucus írta...

De helyes kis darabok! A maci a kedvencem! Azért nem semmi dolog egy ilyen édiséget megvarrni!

Mehike írta...

Én is akarok ilyet:-)))))

hildiko írta...

Jaj de aranyosak. Nagyon ügyes vagy!
Üdv: Ildikó

Tigrislilijom írta...

Vidám lehetett a tábor :-))

Szera írta...

Nagyon kedvesek! :)

Csilla böködéje írta...

Lonci ezek nagyon szépek lettek. mind egytől egyik szuper darab.

Kriszta írta...

Nagyon szépen köszönöm, te is nagyon szuper dolgokat alkotsz :) Mondjuk irigykedem is kicsikét, merthogy nekem a varrás nem nagyon akar menni, ezt nagyon sokszori nekifutásra sem sikerült még elsajátítanom :(

Névtelen írta...

Házikós kulcstartó nekem is nagyon régen tervbe van véve....
Nagyon szépeket készítettél.