2009. február 3., kedd

Húsvét közeleg


Lassan idul a keresztszemes, mert újra bele kell jönnöm. Tegnap megvettem a DMC-ket azokban a színekben, amiből a munka készül majd. Vettem egyenlőre fél méter kongrét, remélem a maradék nem marad a nyakamon, feldolgozásra kerül majd. Szerintem az anyagos dobozokban is van elég még régről, de inkább most nem keresgetek. Osztott hímzőm is lenne, de nem ez a minőség. Na rajt: szegény nyuszi lába ne maradjon árván, még a naciját is megvarrtam. Lassan, lassan minden nap talán egy kicsit többet fogok majd varrni. Meglátjuk mire jutok mire jönnek a locsolók, bár ez a szokás majdnem feledésbe merült.
Ma eddig jutottam.

3 megjegyzés:

Marika írta...

Jók a nyulaid . Engem nemfog a munka hétvégén sok munka volt hűtőláda és spájz feltöltés két joszág lett feláldozva .

csutkailda írta...

Nekem mostanában nagyon tetszenek az xszemesek is.
Most valószínű, hogy nagyon meglepődsz, de még soha nem próbáltam.
Nagyon nehéz megtanulni?
Mindig igyekeztem magam kordában tartani, s nem hagyni az elcsábulást, mer azt gondolom, hogy egy élet kevés ahhoz, hogy ide-oda elcsábuljon az ember.
Ahogy Benneteket nézlek, lehet, hogy rosszul gondoltam?!.....

Lonci (Győr) írta...

Szerintem rosszul gondolod, mert tényleg az élet elég rövid, még ha mint szoktam mondani 120 évig élek is, de a lehetőség, hogy mennyi mindent kipróbálj adott. Tanulni és alkotni mindig lehet, mást és mást. Kézimunka terén már szinte mindent kipróbáltam, de vissza vissza tér az ember egyikre- másikra. A xszemest pedig bele lehet dolgozni a foltmunkába is.
Csábulj el nyugodtan!