2009. január 1., csütörtök


A tervezettnél 1 nappal később, tehát nem az Ó évben, hanem már az ÚJ évben sikerült csak befejeznem a gyerek ABC -5. oldalát.
Stílusos év eleji zenére hímeztem. Elkezdtem a W- betűvel (mint Wien) a Bécsi Filharmónikusok újévi koncertjének a szférák zenéjére, aztán az Éljen a magyar zenéje jött. És a
(fisz-mol szimfónia) búcsú szinfónia akkordjaira oly ütemben fejeztem be, ahogy a zenészek távoztak a színről. Ez az 1 betű eddig tartott))) De megérte! Mézeskalács házikót épp akkor töltöttem le a netről, amikor azon agyaltam mi tegyek még rá. Ez egy édes befejezés lett.

3 megjegyzés:

Mamis írta...

Nagyon jók lettek!!!

Névtelen írta...

Although we have differences in culture, but do not want is that this view is the same and I like that!

Névtelen írta...

Good article, good things, good feelings, good BLOG!
Saftey Net